امروز پنجشنبه انجام می شود؛

رونمایی پنج عنوان از آثار جدید لیلی گلستان

رونمایی پنج عنوان از آثار جدید لیلی گلستان

بلک بلاگ: به گزارش بلک بلاگ، پنج عنوان کتاب از مجموعه انسان های کوچک آرزوهای بزرگ که با ترجمه لیلی گلستان توسط نشر فیل انتشار یافته اند؛ عصر امروز پنج شنبه در کتابسرای راوی رونمایی می شوند.



به گزارش بلک بلاگ به نقل از مهر، پنج عنوان کتاب از مجموعه «انسان های کوچک آرزوهای بزرگ» که اخیرا با ترجمه لیلی گلستان توسط نشر فیل انتشار یافته اند؛ عصر امروز پنجشنبه در کتابسرای راوی رونمایی می شوند.
این کتاب ها با عناوین کوکو شنل، بروس لی، زاهاحدید، مادر ترزا، استیو که با ترجمه لیلی گلستان چاپ شده اند و رونمایی شان با حضور مترجم، پژمان نوروزی طراح موزه و مروج علم و پگاه رضوی قصه گو و موزیسین همراه می باشد.
«انسان های کوچک، آرزوهای بزرگ» مجموعه کتاب هایی از زندگی چهره های تأثیرگذار جهان است. این کتاب ها با نگاهی داستانی، زندگی زنان و مردان تأثیرگذار صد سال قبل دنیا را روایت می کند.
این مجموعه تلاش می کند کودکان را با چهره هایی الهام بخش آشنا کند و مسیر پرفرازونشیب زندگی هرکدام از شخصیت های بزرگ را برای رسیدن به آرزوی کودکی شان به تصویر بکشد. همینطور کودکان را تشویق کند تا آرزوها و رؤیاهای خویش را دنبال کنند و در راه تحقق آنها گام بردارند و با روایت ساده و جذاب از کودکی و فرازونشیب های زندگی هریک از این چهره های نامدار، الهام بخش نسل بعدی باشد که جهان را با آرزوهای بزرگشان تغییر خواهند داد.
مراسم رونمایی از مجموعه مورد اشاره امروز پنجشنبه ۱۹ مهر از ساعت ۱۶ تا ۱۹ در کتابسرای راوی برگزار می گردد.


منبع:

0.0 از 5
1403/07/20
10:52:26
182
تگهای خبر: داستان , كتاب , مراسم
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۵