توسط مهدی شكیبایی انجام شد؛

اعلام برنامه های فرهنگ سرای رسانه به مناسبت هفته دفاع مقدس

اعلام برنامه های فرهنگ سرای رسانه به مناسبت هفته دفاع مقدس

بلک بلاگ: رییس فرهنگسرای رسانه برنامه های این مرکز فرهنگی را برای هفته دفاع مقدس اعلام نمود.



به گزارش بلک بلاگ به نقل از مهر، مهدی شکیبایی رییس فرهنگسرای رسانه با فرارسیدن ایام هفته دفاع مقدس، برنامه های این مرکز را برای چهل و چهارمین دوره این رویداد اعلام نمود.
شکیبایی از اجرای ۴ ویژه برنامه به مناسبت چهل چهارمین سالگرد گرامی داشت هفته دفاع مقدس آگاهی داد و اظهار داشت: ویژه برنامه های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با عنوان «برای وطن، به راه حسین (ع) به نام شهید ۲» در مناطق ۲۲ گانه شهر تهران انجام می شود. فرهنگ سرای رسانه نیز با ۴ عنوان برنامه این روز را گرامی می دارد.
وی اضافه کرد: فرهنگسرای رسانه در آستانه هفته دفاع مقدس در تولید برنامه تلویزیونی با عنوان " برای وطن، به راه حسین (ع) به نام شهید ۲" در کنار ۱۰ منطقه و فرهنگ سرای خاص مشارکت خواهد داشت. در این برنامه ۱۰ روایت توصیفی با موضوع دفاع مقدس که توسط نوجوانان حلقه های فرهنگ سراهای سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به نگارش درآمده است توسط گروه تولید یکی از شبکه های تلویزیونی بصورت مستند تهیه و در روزهای هفته دفاع مقدس پخش خواهد شد.
رئیس فرهنگسرای رسانه در ادامه اظهار داشت: نشست رونمایی و بررسی کتاب «جنگ بی تعارف» نوشته صادق وفایی که به نقد و بررسی عملکرد لشگر ۲۷ محمد رسوالله (ص) از ابتدا تا پایان فرماندهی شهید ابراهیم همت می پرازد با حضور اهالی فرهنگ، هنر و رسانه و نویسنده اثر در فرهنگ سرای رسانه انجام خواهد شد.
شکیبایی اظهار داشت: سومین نشست از ویژه برنامه " تجربه بازی " با حضور بهرام محمدی فرد عکاس جنگ و علاقه مندان رشته عکاسی برگزار می شود، در برنامه تجربه بازی سراغ تعدادی از هنرمندان رشته های مختلف هنری رفته و با دعوت از آنها در فرهنگسرای رسانه از یک عمر فعالیتشان تجلیل و از تجربیات شأن برای نسل نوجوان استفاده خواهد شد.
وی در آخر از انتشار مجموعه فوتوموشن رسانه ای درنگ در پنج قسمت آگاهی داد. مجموعه فوتوموشن درنگ به داستانهای کمتر شنیده شده از ۸ سال دفاع مقدس برمبنای کتاب " دایره المعارف مصور جنگ ایران و عراق " نوشته جعفر شیر علی نیا می پردازد.
فرهنگسرای رسانه در خیابان پاسداران، خیابان شهید گل نبی، خیابان شهید ناطق نوری، میدان قبا واقع شده است.


منبع:

0.0 از 5
1403/06/30
23:33:13
204
تگهای خبر: برنامه , داستان , رسانه , رمان
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۴