با عنوان این سفر توفیر داره انجام می شود؛

برگزاری نوزدهمین دورهمی نوجوانان کتابخوان در دوجلسه

برگزاری نوزدهمین دورهمی نوجوانان کتابخوان در دوجلسه

به گزارش بلک بلاگ، نوزدهمین دورهمی نوجوانان کتابخوان در رابطه با اربعین حسینی با عنوان این سفر توفیر داره در چارچوب دو نشست در کتابخانه های منطقه ۸ برگزار می گردد.



به گزارش بلک بلاگ به نقل از مهر، نوزدهمین دورهمی نوجوانان کتابخوان شهر تهران با عنوان «این سفر توفیر داره» توسط مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۸ برگزار می گردد.
در این نشست، تعدادی از نوجوانان کتابخوان منطقه ۸ گردهم آمده و با هدف خوانش خاطرات سفر راه پیمایی اربعین به نقد و بررسی ۲ کتاب «ازدحام بوسه» نوشته نرگس محمدی و «پادشاهان پیاده»، نوشته بهزاد دانشگر و محمد علی جعفری می پردازند.
کتاب «پادشاهان پیاده» انتشار یافته توسط انتشارات عهد مانا، دربرگیرنده خرده روایت هایی از زیارت اربعین و عرض ارادتی است به ساحت سرور آزادگان جهان، امام حسین علیهم السلام و برای بازنمایی ارادت زائرانش در اجتماع بزرگ پیاده روی اربعین تلاش دارد.
نوزدهمین دورهمی نوجوانان کتابخوان شهر تهران در چارچوب دو نشست برگزار می شود؛ اولین نشست سه شنبه ۶ شهریور از ساعت ۱۵: ۳۰ با محوریت کتاب «ازدحام بوسه» در کتابخانه گلستان و نشست دوم روز چهارشنبه ۷ شهریور از ساعت ۱۶ با محوریت کتاب «پادشاهان تنهایی» در کتابخانه فرزانگان برگزار می گردد.
در حاشیه این برنامه هم نمایشگاه کتاب با مبحث سفرنامه، خاطرات سفر راه پیمایی اربعین برگزار می گردد.


منبع:

0.0 از 5
1403/06/06
09:31:23
160
تگهای خبر: برنامه , سرور , سفر , فرهنگی
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۴
لینک دوستان بلك بلاگ