در قالب سه روز؛

نمایشگاه کتاب اقراء در افغانستان

نمایشگاه کتاب اقراء در افغانستان

به گزارش بلک بلاگ، نمایشگاه کتاب اقراء (بخوان) طی روزهای مرداد ۱۴۰۳ در پارک شهر نو کابل برگزار گردید.



به گزارش بلک بلاگ به نقل از مهر، نمایشگاه کتاب اقراء (بخوان) از ۸ تا ۱۰ برج اسد معادل مرداد ۱۴۰۳ در پارک شهر نو کابل برگزار گردید. در این نمایشگاه کوچک که با هماهنگی وزارت اطلاعات و فرهنگ و شهرداری کابل برپا شد و اسپانسر اصلی آن شرکت رنگ سازی افغان فیضی بود، حدود ۳ هزار جلد کتاب با قیمت مناسب ارائه شد.
پس از این رویداد، شهرداری کابل اعلام نمود که مقرر است در دیگر مکانهای عمومی و پارک ها هم چنین نمایشگاه های کتابی برگزار گردد.
نذیر احمد رحیمی مسئول برگزار کننده این نمایشگاه اظهار داشت: کتاب ها را از ولایت هرات تا اینجا آورده ایم تا در کابل نمایشگاه ایجاد نماییم. هدف از برگزاری این نمایشگاه ها، ایجاد انگیزه برای جوانان و ماندن آنان در کشور و بالا رفتن سطح آگاهی آنان در قسمت ذهنی، فکری و اسلامی است. وی در ادامه افزود که این سه هزار جلد کتاب با موضوعات شعر و روانشناسی و داستان و همینطور کتاب هایی از نویسندگان افغان است. همینطور جمشید فیضی که شرکت او حامی مالی برگزاری این نمایشگاه است گفت کتاب بهترین دوست انسان است و با ترویج کتابخوانی می توانیم کشور خویش را بسازیم.
در گذشته برگزاری چنین نمایشگاه هایی در دانشگاه اتفاق می افتاد، و کارکرد این نمایشگاه ها بیشتر برای بازاریابی عمومیِ فروش کتاب است.


منبع:

0.0 از 5
1403/05/31
10:22:30
298
تگهای خبر: داستان , شركت , كتاب , نمایشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۳
لینک دوستان بلك بلاگ