اخبار رسانه های كشور؛

شروع فعالیت یک پایگاه خبری جدید

شروع فعالیت یک پایگاه خبری جدید

بلک بلاگ: پایگاه خبری میعاد فعالیت خودرا در حوزه رسانه شروع کرد.



به گزارش بلک بلاگ به نقل از مهر، علی اکبر قزوینیان مدیر مسئول پایگاه خبری میعاد با تشریح جزییات و با اشاره به اهداف راه اندازی این رسانه اظهار داشت: پایگاه خبری میعاد با پیوستن به خانواده بزرگ رسانه های کشور تلاش دارد جریان سالم اطلاع رسانی و آگاه سازی افکار عمومی را با انتشار مجموعه مطالب و اخباری که صحت آن محرز شده برای جامعه مورد هدف منتشر کند.
وی افزود: تلاش ما این است گلچینی از اخبار روزمره و پُرکاربرد برای خانواده ها و آحاد مردم را از میان موجی عظیمی از اقیانوس مطالب که روزانه در رسانه ها، پیامرسان ها، شبکه های خبری و ابزارهای خبری منتشر می شود همراه با تصاویر خبری گرد آوریم.
مدیر مسئول پایگاه خبری میعاد اظهار داشت: بدون تردید نظرات کارشناسان، تصمیم سازان سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، ورزشی، … و عموم مردم ما را برای ادامه راه و گام برداشتن در اطلاع رسانی صحیح و انتشار اطلاعات مورد نیاز همگان، یاری خواهدنمود.
قزوینیان اظهار داشت: آن چه مورد تاکید و حائز اهمیت می باشد این که پایگاه خبری میعاد در فرهنگ نقد پذیری سالم، مودبانه، منصفانه و مهم تر از همه خیرخواهانه آستانه تحمل و نقدپذیری بالایی دارد و همیشه پذیرای نقدهای منصفانه خواهد بود.
وی اضافه کرد: براین باوریم این رسانه به نظرات همگان احترام قائل شده و هیچ گاه خودرا متعلق به احزاب، تشکل ها، گروه ها، نهادها… وابسته نمی داند و هیچ گاه تحت هیچ شرایطی در مقام جانبداری از شخص یا اشخاص خاص پیش نخواهد رفت؛ جایگاه و شان همگان از هر گروه و جناحی مورد احترام ما هستند و ما جز اهدافی که قبل تر اشاره شد بدنبال حاشیه ها و حاشیه سازی ها نخواهیم بود تا کمترین توهین و افترایی به اشخاص ثالث وارد نشود.
مدیر مسئول پایگاه خبری میعاد اظهار داشت: تحت هیچ شرایطی تسلیم فضاسازی های خبری و اطلاع رسانی اغیار و یا تعویض مسائل فرعی و اصلی کشور نشده و تنها به منافع عمومی و پیشرفت و آبادانی نظام و کشور می اندیشیم.
قزوینیان اظهار داشت: پایگاه خبری میعاد به سبب ماده ۱۳ قانون مطبوعات مصوب ۲۸ اسفند سال ۶۴ مجلس شورای اسلامی و برمبنای مجوز شماره ۹۴۸۶۲ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت خودرا آغاز نموده است.


منبع:

0.0 از 5
1403/05/20
10:23:01
240
تگهای خبر: رسانه , فرهنگ و ارشاد اسلامی , فرهنگی , مطبوعات
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۵
لینک دوستان بلك بلاگ