ابوالفضل باقری خبر داد؛

برگزاری رویداد گفتمانی قیام جوانان در فرهنگسرای امید

برگزاری رویداد گفتمانی قیام جوانان در فرهنگسرای امید

بلک بلاگ: به گزارش بلک بلاگ، رئیس فرهنگسرای امید گفت ویژه برنامه رویداد گفتمانی قیام جوانان روز جمعه ۱۲ مرداد در این فرهنگسرا برگزار می گردد.



به گزارش بلک بلاگ به نقل از مهر، ابوالفضل باقری رئیس فرهنگسرای امید اظهار داشت: ویژه برنامه رویداد گفتمانی قیام جوانان با رویکرد بیانیه شناسی، مسئله شناسی، تبیین لزوم حرکت عمومی جوانان توسط فرهنگسرای امید برگزار می گردد. مسئله حضور جوانان و نقش آفرینی ایشان در زمینه ها و موضوعات مختلف در رابطه با انقلاب و پیشرفت آن، همچون مسائلی است که در قول و فعل امامین انقلاب به وضوع دیده می شود.
وی اضافه کرد: بنیانگذار کبیر انقلاب امام خمینی ره نقش جوانان و حضور ایشان در صحنه را در پیروزی انقلاب مؤثر دانسته و در زمان دفاع مقدس از جوانان می خواهند با نقش آفرینی خود دشمن را از سرزمین بیرون کنند. مقام معظم رهبری هم با نقش آفرینی جوانان انقلاب را هدایت کرده و آینده را متعلق به جوانان می دانند. از همین رو با برگزاری رویداد گفتمانی قیام جوانان، برنامه ریزی جامعی جهت استفاده از ظرفیت جوان صورت خواهد پذیرفت که به حول و قوه ی الهی کشاندن نسل جوان متعهد به عرصه مدیریت کشور و زمینه سازی برای روی کار آوردن یک دولت جوان و حزب اللهی همچون نتایج این فرآیند خواهد بود. از همه نواجوانان و جوانان دختر ۱۵ تا ۲۰ سال دعوت به عمل می آوریم تا با حضور در این فرایند، لبیک به دعوت امام امت در بیانیه گام دوم انقلاب گفته و ما را در راه فرآیند اجرایی این گفتمان همراهی کنند.
رئیس فرهنگسرای امید در انتها اظهار داشت: این برنامه جمعه ۱۹ مرداد از ساعت ۸ بامداد تا ۲۰ عصر در فرهنگسرای امید برگزار می گردد.


منبع:

0.0 از 5
1403/05/11
14:26:21
239
تگهای خبر: برنامه , فرهنگسرا
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۳
لینک دوستان بلك بلاگ