اوتادی خبر داد؛

خبرگزاری ها معین یادمان های دفاع مقدس می شوند

خبرگزاری ها معین یادمان های دفاع مقدس می شوند

بلک بلاگ: به گزارش بلک بلاگ، مسئول روابط عمومی ستاد مرکزی راهیان نور اظهار داشت: خبرگزاری ها معین یادمان های دفاع مقدس می شوند تا هر خبرگزاری خبر یک یادمان را منتشر کند.



به گزارش بلک بلاگ به نقل از مهر، نشست قرارگاه رسانه ای ستاد مرکزی راهیان نور کشور امروز چهارشنبه ۶ تیر با حضور سرهنگ پاسدار روح الله محمدحسین زاده دبیر این ستاد، جواد رمضان نژاد رییس بسیج صدا و سیما، عباس اوتادی مسئول روابط عمومی ستاد مرکزی راهیان نور و تعدادی از مدیران و معاونان این ستاد در سالن همایش های ستاد مرکزی راهیان نور کشور اجرا شد.
قرارگاه رسانه ای راهیان نور؛ بالاترین مرجع تصمیم گیری
در ابتدای این جلسه سرهنگ محمدحسین زاده با اعلان اینکه سال قبل در راهیان نور جنوب بیش از ۳۰۰ خادم رسانه ای بصورت مستمر فعالیت تخصصی داشتند، اظهار داشت: قرارگاه رسانه ای راهیان نور بالاترین مرجع تصمیم گیری در راهیان نور است و هر مصوبه ای که این قرارگاه داشته باشد برای تمامی اجزای راهیان نور واجب الاجرا می باشد.
حمایت سازمان صدا و سیما از کارهای فرهنگی راهیان نور
رمضان نژاد در ادامه نشست یاد شده اظهار داشت: سازمان صدا و سیما بیشترین حمایت را از کارهای فرهنگی در عرصه راهیان نور داشت. همین طور بسیج رسانه ملی با تمام ظرفیتهای خود پای کار این عملیات فرهنگی بزرگ آمد.
تبدیل راهیان نور به گفتمان
نجفی از سخنرانان دیگر این جلسه اظهار داشت: راهیان نور قداست دارد و باید آنرا تبدیل به یک گفتمان نماییم.
خبرگزاری ها معین یادمان های دفاع مقدس می شوند
اوتادی در آخر نشست مذکور اظهار داشت: مقرر شده است هر یک از خبرگزاری ها، معین یکی از یادمان ها برای انتشار اخبار فعالیت ها شوند. امسال بیش از هشتاد برنامه زنده تلویزیونی، بیش از ۵۰ آیتم تولیدی تلویزیونی و ۸۰۰ خبر در خبرگزاری های رسمی کشور درباره ی راهیان نور جنوب و ۱۰ برنامه زنده، ۱۰ آیتم تولیدی تلویزیونی و بیش از ۱۵۰ خبر مختص افتتاحیه راهیان نور غرب و شمال غرب در بازی دراز منتشر گردید.


منبع:

0.0 از 5
1403/04/07
14:48:10
122
تگهای خبر: برنامه , رسانه , فرهنگی , همایش
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۳
لینک دوستان بلك بلاگ