توسط نشر صاد؛

شماره هفتم و هشتم فصلنامه روایت ایرانی

شماره هفتم و هشتم فصلنامه روایت ایرانی

بلک بلاگ: شماره هفتم و هشتم فصلنامه روایت ایرانی با محوریت ادبیات پایداری و دفاع مقدس توسط نشر صاد منتشر گردید.



به گزارش بلک بلاگ به نقل از مهر، شماره هفتم و هشتم فصلنامه «روایت ایرانی» با محوریت ادبیات پایداری و دفاع مقدس بتازگی توسط نشر صاد انتشار یافته است.
در این شماره از فصلنامه روایت ایرانی به مطالبی همچون «ادبیات داستانی وحشت و جذابیتش»، «رساله در تعریف، تبیین و طبقه بندی قصه های عرفانی»، «فردوسی و حماسه ملی» و پرونده ویژه: «ادبیات داستانی و دفاع مقدس» پرداخته شده است.
گفت وگو با محمد مهدی رسولی درباره ی «راز ماندگاری داستان» همچون مطالب این فصلنامه است. همین طور قاسمعلی فراست در مطلبی با عنوان «زبان فطرت، زبان حقیقت» به بیان نکاتی برای مخاطب پرداخته است. گفت و گو با حمیدرضا شاه آبادی در مطلبی با عنوان «ادبیات داستانی وحشت و علل جذابیتش» بخش دیگری از مطالب این فصلنامه است.
در بخش ادبیات داستانی و دفاع مقدس نیز گفت و گو با مسعود امیرخانی درباره ی «بازتاب جنگ در ادبیات»؛ گفت و گو با رحیم مخدومی درباره ی «ظرفیت های باقیمانده» همچون مطالبی است که پیش روی مخاطب قرار گرفته است. یادداشت صابر امامی درباره ی کتاب منثور «حسینِ علی» است که شاعر معاصر «م. مؤید» حادثه عاشورا را در شکل و ساختمانی تازه به نگارش درآورده است. همین طور یادداشت تحلیلی «یوسف شیخی» درباره ی رمان «بیروط» از دیگر مطالب این فصلنامه است.
شماره هفتم و هشتم «روایت ایرانی» با 222 صفحه عرضه شده است.


منبع:

0.0 از 5
1403/08/02
10:50:36
10
تگهای خبر: داستان , رمان , كتاب
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۵