فردا سه شنبه؛

جان سخت نقد و بررسی می شود

جان سخت نقد و بررسی می شود

بلک بلاگ: بلک بلاگ: نشست نقد و بررسی کتاب داستانی جان سخت فردا سه شنبه 17 مهر در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس انجام می شود.



به گزارش بلک بلاگ به نقل از مهر، نشست نقد و بررسی کتاب داستانی «جان سخت» فردا سه شنبه ۱۷ مهر در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس انجام می شود.
داستان «جان سخت» روایتی است که با احترام و وقار، به بازتاب خاطرات باارزش و ماندگار پرویز شرفیان، سرهنگ بازنشسته ارتش جمهوری اسلامی ایران، پرداخته و نگاهی عمیق به فداکاری ها و ایثارگری های سربازان وطن در ایام پرتلاطم جنگ تحمیلی دارد.
این اثر، از زاویه دید جوانی مکانیک روایت می شود؛ جوانی که در پی عشق و آرمان های خود، داوطلبانه قدم به میدان نبرد می گذارد و در میانه آتش و خون با سروانی آشنا می شود که نه فقط رهبری دلیر، بلکه نمادی از انسانیت و همدلی در دل سختی هاست.
پیوند دوستی این دو، لحظات سرشار از دلاوری ها و رشادت ها، همراه با تلخی ها و شیرینی های بی شماری را رقم می زند که یادآور شکوه جانفشانی های کسانی است که جان خودرا فدای وطن کرده اند.
سیدرضا موسوی نویسنده کتاب، ابوالفضل درخشنده و وجیهه افلاکی به عنوان منتقد در نشست نقد و بررسی این کتاب حضور داشته و به ارائه نکاتی درباره ی آن می پردازند.
این نشست فردا سه شنبه ۱۷ مهر از ساعت ۱۴ تا ۱۶: ۳۰ در سالن قصر شیرین موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس انجام می شود.


منبع:

0.0 از 5
1403/07/16
12:17:22
107
تگهای خبر: داستان , رمان , كتاب , نویسنده
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۱