در رونمایی از آذرخش و رقص فانتوم ها مطرح شد؛

جنگ زشت و ناخوشایند است اما ما به آن آبرو دادیم

جنگ زشت و ناخوشایند است اما ما به آن آبرو دادیم

به گزارش بلک بلاگ، نویسنده کتاب آذرخش و رقص فانتوم ها اظهار داشت: جنگ پدیده زشت و ناخوشایندی است اما ما در دفاع مقدس، زیبا جنگیدیم و در این جهان بی آبرو به جنگ آبرو دادیم.



به گزارش بلک بلاگ به نقل از مهر، مراسم رونمایی از کتاب «آذرخش و رقص فانتوم ها» شامل خاطرات آزاده خلبان حسینعلی ذوالفقاری نوشته صادق وفایی عصر روز گذشته دوشنبه دوم مهر با حضور خلبانان نیروی هوایی ارتش در دوران دفاع مقدس، اهالی فرهنگ و هنر و تعدادی از مسئولان در عرصه هنری انقلاب اسلامی اجرا شد.
خلبان فرج الله برات پور در آغاز این مراسم با اشاره به این که خودرا یک سرباز کوچک میهن می داند اظهار داشت: اگر نیروی هوایی و جانفشانی خلبانان نبود خوزستان از دست می رفت.
سپس چند کلیپ از خاطره گویی راوی کتاب حسینعلی ذوالفقاری و اتفاقات تلخ و شیرینی که بر وی در سالهای جنگ در فانتوم های جنگی گذشته بود، برای حضار به نمایش درآمد.
در ادامه صادق وفایی نویسنده کتاب با اشاره به این که راوی این کتاب فردی خوش زبان و خوش صحبت است اظهار داشت: خیلی ساده بگویم خلبان ذوالفقاری آدم باصفایی است که با صفای درون این آدم در طول مصاحبه انگیزه می گرفتم.
وفایی افزود: جنگ پدیده زشت و ناخوشایندی است. اما ما در دوران دفاع مقدس زیبا جنگیدیم و در این جهان بی آبرو به جنگ آبرو دادیم. نیروی هوایی ارتش در دوران جنگ ماموریت های سرنوشت سازی را به عاقبت رساند در غیر این صورت معلوم نبود چه بلایی سر کشورمان می آمد. معتقدم خلبانان معیار و میزان میهن دوستی هستند چونکه در راه وطن از تمامی چیزشان گذشتند. نکته مهم درباره ی این آدم ها این است که ما به آنها نیاز داریم نه آنها به ما. یعنی اگر سال ها در غربت و بی مهری مطرح نشدن توسط ما باقی بمانند، ظلمی است که به خودمان روا داشته ایم.
در ادامه راوی کتاب خلبان ذوالفقاری با حضور بر روی صحنه به ذکر خاطراتش در دوران جنگ پرداخت که با تشویق همرزمانش همراه شد.
در پایان نیز با حضور خانواده، دوستان و همرزمان راوی، «آذرخش و رقص فانتوم ها» رونمایی گردید.


منبع:

0.0 از 5
1403/07/04
09:03:50
243
تگهای خبر: رمان , كتاب , مراسم , نویسنده
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۳