با حكم فلاح؛

دبیر بیست وششمین جشنواره قصه گویی منصوب گردید

دبیر بیست وششمین جشنواره قصه گویی منصوب گردید

بلک بلاگ: فرهاد فلاح رییس بیست وششمین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون پرورش فکری خردسالان و نوجوانان با صدور حکمی عالیه قوامی را به عنوان دبیر این دوره از جشنواره منصوب نمود.



به گزارش بلک بلاگ به نقل از مهر، فرهاد فلاح رییس بیست وششمین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون پرورش فکری خردسالان و نوجوانان با صدور حکمی عالیه قوامی را به عنوان دبیر این دوره از جشنواره منصوب نمود.
فلاح در این حکم به سابقه و علاقه قوامی به جریان قصه گویی اشاره و او را به عنوان «دبیر بیست وششمین جشنواره بین المللی قصه گویی» معرفی کرده است.
وی در ادامه این حکم آورده است:
جشنواره بین المللی قصه گویی سکوی تربیتی خردسالان و نوجوانان، برمبنای یک ساختار اصیل و تأثیرگذار پایه گذاری شده است و به عنوان یک میراث ناملموس فرهنگی مسیر تکامل و رشد خودرا طی می کند. «فرهنگ سازی و عمومی سازی جریان قصه گویی»، «ترویج فرهنگ قصه گویی در خانواده ها»، «تاکید بر تولید قصه های جدید متناسب با نیازهای روز» و «افزایش میزان دامنه مخاطبان جشنواره قصه گویی» به عنوان سرفصل های پیش روی بیست وششمین جشنواره بین المللی قصه گویی محسوب می شود.
رئیس بیست وششمین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون پرورش فکری در آخر حکم قوامی، فعال سازی تمامی ظرفیتهای کانون پرورش فکری خردسالان و نوجوانان، فراگیر کردن مشارکت توده های مردم، استفاده حداکثری و هدفمند از ظرفیت رسانه، تحول در محتوا و ایجاد ابتکار و خلاقیت در بخش بین الملل در این جشنواره را درخواست کرده است.

0.0 از 5
1403/06/12
11:22:44
124
تگهای خبر: جشنواره , رسانه , فرهنگی
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۱
لینک دوستان بلك بلاگ