روحانی خبر داد؛

راه اندازی کاروان شادی همراه با عروسک ها در مهمونی غدیر

راه اندازی کاروان شادی همراه با عروسک ها در مهمونی غدیر

بلک بلاگ: به گزارش بلک بلاگ، شهردار منطقه 6 اظهار داشت: یکی از برنامه های ویژه شهرداری منطقه 6 در مهمونی کیلومتری غدیر راه اندازی کاروان شادی همراه با عروسک ها و موسیقی و گروه سرود است.



سید مرتضی روحانی شهردار منطقه ۶ تهران، در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به مهمونی کیلومتری غدیر ۱۴۰۳ اظهار داشت: یکی از برنامه های ویژه شهرداری منطقه ۶ در این رویداد راه اندازی کاروان شادی همراه با عروسک ها و موسیقی و گروه سرود است. امسال به مناسبت این جشن و سرور راه اندازی کاروان خودرویی در معابر منتخب نیز خواهیم داشت و این جشن را به مسیرهای دیگر در منطقه نیز خواهیم برد.
وی اضافه کرد: در سالروز عید غدیر مدیران شهری منطقه به منزل شهدای سادات می روند و از آنها تجلیل به عمل می آید. برگزاری غرفه های فرهنگی، برگزاری نمایشگاه ها و موکب های پذیرایی در میادین فرهنگ و فاطمی از دیگر برنامه های این مراسم محسوب می شود.
شهردار منطقه ۶ تهران در ادامه اظهار داشت: برگزاری محافل جشن و سرور و شادمانی معنوی با بخش های متنوع و جذاب همچون اجرای برنامه های تواشیح و گروه سرود، مداحی، مدیحه سرایی تجلیل از حافظان و قاریان، برگزاری مسابقات فرهنگی با موضوع واقعه غدیر خم و اهدای جایزه به شرکت کنندگان با حضور پر شور اقشار و گروههای مختلف در مساجد منتخب نواحی ۶ گانه همچون مسجد جلیلی در خیابان ایرانشهر و محدوده ناحیه یک، مسجد امیرالمومنین (ع) در خیابان کارگر شمالی واقه در ناحیه ۴، مسجد سالار شهیدان (ع) در خیابان ابن سینا و محدوده ناحیه ۵ و مسجد ثارالله واقع در شهرک والفجر و ناحیه ۶ انجام می شود.
روحانی در آخر اظهار داشت: توزیع کتاب و متن خطبه غدیر در بین شهروندان از دیگر برنامه های این جشن بزرگ مردمی است.


منبع:

0.0 از 5
1403/04/04
21:01:50
128
تگهای خبر: برنامه , جایزه , سرور , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۱
لینک دوستان بلك بلاگ