امیری مطرح كرد؛

تبیین رویداد غدیرخم با بهره گیری از زبان هنر برای کودکان

تبیین رویداد غدیرخم با بهره گیری از زبان هنر برای کودکان

به گزارش بلک بلاگ، مدیرکل آموزش شهروندی شهرداری تهران اظهار داشت: برنامه های ما در عرصه کودک و نوجوان تعریف می شود و اهتمام داریم با بهره گیری از زبان هنر به تبیین رویداد غدیرخم بپردازیم.



مهدی امیری مدیرکل آموزش شهروندی شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در دهه امامت و ولایت تا روز عید غدیر خم در مناطق منتخب ۲۲ گانه شهر تهران، برنامه های شاد فرهنگی و هنری با عنوان رنگین کمان توسط این اداره کل برگزار و به شکل زنده از سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می شود.
وی با اشاره به این که برنامه های اداره کل آموزش های شهروندی شهرداری تهران در عرصه کودک و نوجوان تعریف می شود، اظهار داشت: بمنظور تبیین رویداد غدیرخم برای این گروه سنی اهتمام داریم در برنامه های مان از زبان هنر استفاده نمائیم.
مدیرکل آموزش شهروندی شهرداری تهران افزود: جشن های رنگین کمان تا روز پیش از عید غدیرخم در مناطق منتخب اجرا می شوند. همین طور در روز عید سعید غدیرخم و در مهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر، استیج بزرگ اجتماعی و فرهنگی اداره کل اموزش های شهروندی شهرداری تهران به اجرای برنامه برای کودکان و نوجوانان شرکت کننده در مهمانی ۱۰ کیلومتری می پردازند.
امیری اظهار داشت: استیج اجتماعی و فرهنگی اداره کل آموزش های شهروندی شهرداری تهران در تقاطع خیابان بهبودی با پوشش رسانه ای شبکه های صدا وسیما هم راه است و در آن هنرمندان این سازمان برای کودکان و نوجوانان به اجرای برنامه هایی با مضامین در رابطه با واقعه غدیرخم می پردازند.

0.0 از 5
1403/03/31
14:18:03
146
تگهای خبر: برنامه , رسانه , شركت , فرهنگی
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۲
لینک دوستان بلك بلاگ